keskiviikko 12. helmikuuta 2014

Madebylimppu

Awesome. Mika on kuumeessa, niin että eilisen teemaa jatkaen nyt on sit molemmilla sitä saikkuu, haha. Tosin mä en aio viettää taas yhtä päivää sohvan nurkassa vaan lähen vähän kahvitteleen Aikun kanssa. Ennen sitä aion kuitenkin laulaa Mikalle "Karhunpoika sairastaa", halusi se sitä tai ei, ja keittää pannullisen teetä. 






Tänään heitin niskaan mun tän hetkisen lempparipaidan. Mika ehtikin jo kommentoida että "taas sulla on toi päällä".... Collegepaidat on vaan niin mukavia ja tässä on vielä pehmee sisus! Se on mukava päällä, lämmin ja siinä on pitsiä, what's there not to like?


Ja joo, tiedän. Nää on rikki ja ne on rumat, mutta tiedättekö kun joihinkin vaatteisiin/asusteisiin syntyy melkeinpä tunneside? No nää on just sellaset kengät. Ne on ihan reikäset ja kuluneet, mutta silti ne on palvellut mua paremmin ku yhetkään kengät jotka oon ikinä omistanut. Ostin nää joskus H&M:ltä jollain parilla kympillä enkä vaan ole löytäny mistään samanlaisia tai yhtä hyviä. Ja jalassa nää on vieläkin maailman mukavimmat, uskokaa tai älkää!


Oon aina ollu sitä mieltä, että pipot ei oikein sovi mulle. Ne on aina väärän mallisia tai näyttää muuten vaan hassulta mun päässä. Tää on kuitenkin poikkeus. Ainut pipo jossa en näytä ihan takaraivottomalta! Limppu, jolta sain tämän joululahjaksi, pitää Facebookissa myös hyväntekeväisyyshuutokauppaa uuden lastensairaalan hyväksi. Huutokaupattavana on tähän mennessä ollut vaikka minkälaisia ihania virkkuutöitä ja kudelmia perheen pienimmille. Joka viikko huutokaupataan uusi Madebylimppu-käsityö ja huutokaupan voittaja maksaa huutamansa summan lahjoituksena suoraan Uusi Lastensairaala 2017 -yhdistyksen tilille. Tällä viikolla huutokaupattavana on virkattu helistin, jota olen itsekin jo huudellut kaverin muksulle. TÄSSÄ siis linkki huutokauppaan. Huutamalla juttuja omaksesi ilahdutat useampaa lasta lahjan saajan lisäksi!

Ja loppukevennykseksi, päivän sammakko:


G'day!

2 kommenttia:

  1. Ihanaa, tuttu naama täällä übercoolissa blogimaailmassa!! Täytyykin lisätä sut heti lukulistalle. ;-) Ihana lukee sun juttuja, vähän iksu painaa meikätätiä kyllä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Rrousku! Minullakin sinua kovin ikävä! Vois joku päivä eksyä vähän Tampesteriin moikkaileen kun viime kerrasta alkaa olla taas aikaa :)

      Poista